Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών εγκρίθηκε και επίσημα η χρηματοδότηση ύψους 868.000 ευρώ για την αναβάθμιση του δικτύου αγροτικής οδοποιίας της Δ.Ε. Λιτοχώρου, μέσω του Προγράμματος «Φιλόδημος Ι».
Η απόφαση αυτή αποτελεί συνέχεια του αιτήματος που υπέβαλε ο Δήμος Δίου-Ολύμπου τον Οκτώβριο του 2018, τονίζοντας στην πρότασή της την αναγκαιότητα βελτίωσης του δικτύου αγροτικής οδοποιίας με σκοπό την μείωση του κόστους μεταφοράς και πρόσβασης στις εκμεταλλεύσεις.
«Ο Δήμαρχος, Κώστας Δημόπουλος και η Δημοτική Αρχή συνεχίζουν την προσπάθεια αναβάθμισης της καθημερινότητας και βελτίωσης της ποιότητας ζωής των δημοτών», αναφέρει το σχετικό ενημερωτικό σημείωμα, συμπληρώνοντας πως ακολουθεί η δημοπράτηση του έργου και η παράδοσή του στους αγρότες του Λιτοχώρου μέχρι τις αρχές του 2020.
Η απόφαση αυτή αποτελεί συνέχεια του αιτήματος που υπέβαλε ο Δήμος Δίου-Ολύμπου τον Οκτώβριο του 2018, τονίζοντας στην πρότασή της την αναγκαιότητα βελτίωσης του δικτύου αγροτικής οδοποιίας με σκοπό την μείωση του κόστους μεταφοράς και πρόσβασης στις εκμεταλλεύσεις.
«Ο Δήμαρχος, Κώστας Δημόπουλος και η Δημοτική Αρχή συνεχίζουν την προσπάθεια αναβάθμισης της καθημερινότητας και βελτίωσης της ποιότητας ζωής των δημοτών», αναφέρει το σχετικό ενημερωτικό σημείωμα, συμπληρώνοντας πως ακολουθεί η δημοπράτηση του έργου και η παράδοσή του στους αγρότες του Λιτοχώρου μέχρι τις αρχές του 2020.

Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.