Σε κρίσιμη κατάσταση εξακολουθεί να νοσηλεύεται διασωληνωμένο στην ΜΕΘ Παίδων του ΠΑΓΝΗ το 2,5 ετών αγοράκι με καταγωγή από τη Συρία που κατανάλωσε, σύμφωνα με τους γονείς του, ηρεμιστικά χάπια αντί για καραμέλες.
Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ ο διοικητής του Νοσοκομείου κ. Γιάννης Τασόπουλος, «το αγοράκι εξακολουθεί να βρίσκεται σε καταστολή, διασωληνωμένο στη ΜΕΘ του νοσοκομείου. Με τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων, γίνεται προσπάθεια συνεκτίμησης όλων των δεδομένων, προκειμένου οι γιατροί να κάνουν ό,τι είναι δυνατόν, για να βοηθήσουν το παιδάκι».
Το αγοράκι μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο την Κυριακή και η κατάστασή του παραμένει σταθερά κρίσιμη.
Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ ο διοικητής του Νοσοκομείου κ. Γιάννης Τασόπουλος, «το αγοράκι εξακολουθεί να βρίσκεται σε καταστολή, διασωληνωμένο στη ΜΕΘ του νοσοκομείου. Με τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων, γίνεται προσπάθεια συνεκτίμησης όλων των δεδομένων, προκειμένου οι γιατροί να κάνουν ό,τι είναι δυνατόν, για να βοηθήσουν το παιδάκι».
Το αγοράκι μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο την Κυριακή και η κατάστασή του παραμένει σταθερά κρίσιμη.

Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.