Τραγωδία στη Λαμία: Μητέρα έβαλε για ύπνο τα τρία παιδιά της και μετά αυτοκτόνησε

Η αυτοκτονία μίας 44χρονης μητέρας τριών παιδιών στην Λαμία, προκαλεί σοκ στην κοινωνία της Λαμίας.

Συγκεκριμένα, η 44χρονη μητέρα αποφάσισε να βάλει τέλος στην ζωή της τα ξημερώματα, την ώρα που τα παιδιά της κοιμόντουσαν.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, λίγο μετά τις 02.00 το βράδυ, ο άντρας της γύρισε στο σπίτι αφού σχόλασε από την δουλειά του και την βρήκε νεκρή στον κάτω όροφο του σπιτιού.

Η μητέρα είχε βάλει τέλος στη ζωή της με αυτοσχέδιο βρόγχο.

Να σημειωθεί πως σύμφωνα με το lamianow.gr η 44χρονη αυτοκτόνησε, ενώ τα παιδιά της κοιμόντουσαν στον πάνω όροφο του σπιτιού.
14 Μαρτίου

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget