Κ.Μητσοτάκης σε βουλευτές ΝΔ: «Όταν λέω ότι οι εκλογές θα γίνουν στο τέλος της τετραετίας το εννοώ»





Η συνεδρίαση της ΚΟ κράτησε περίπου τρεις ώρες

Η συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ που έγινε διά ζώσης στην αίθουσα της Γερουσίας στη Βουλή των Ελλήνων, κράτησε περίπου τρεις ώρες.


Στο τέλος της συνεδρίασης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στο θέμα των εκλογών, με δεδομένο ότι οι βουλευτές ενδιαφέρονται να γνωρίζουν τον προγραμματισμό του πρωθυπουργό για να προετοιμάσουν την εκστρατεία τους. 

«Όταν λέω ότι οι εκλογές θα γίνουν στο τέλος της τετραετίας το εννοώ. Το λέω για να κάνετε τον προγραμματισμό σας. Στο τέλος της θητείας θα ζητήσουμε από τους πολίτες να συνεχίσουμε το έργο μας» επισήμανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης απευθυνόμενος στα μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ.


PRONEWS

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget