Ο Ν.Ευαγγελάτος που εμβολιάστηκε με Johnson & Johnson λέει τώρα ότι έκανε και 3η δόση


 Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στην Ελλάδα του 2021, ανάμεσα τους και τα όσα συμβαίνουν με τον γνωστό παρουσιαστή Νίκο Ευαγγελάτο, ο οποίος εάν και έχει εμβολιστεί με το σκεύασμα της Johnson & Johnson, το οποίο είναι μονοδοσικό κατάφερε και έκανε τρείς δόσεις! Συγκεκριμένα στις 5/5/2021 δήλωνε «περιχαρής» ότι «ήρθε η σειρά μου» και ότι έκανε το σκεύασμα της Johnson & Johnson στο νοσοκομείο «Αττικόν». Στις 2/11/2021 ο Ν.Ευαγγελάτος δήλωσε στην εκπομπή του πως: «Να κάνουμε την τρίτη δόση του εμβολίου, εμείς που έχουμε κάνει ήδη την δεύτερη», ενώ στις 5/11/2021 είπε ξανά ότι «σήμερα έκλεισα την τρίτη δόση του εμβολίου που πρέπει να κάνω».  πηγη-ygeiamasnews.gr

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget