Θεσσαλονίκη: Νεκρός 25χρονος έπειτα από ξυλοδαρμό σε κέντρο παιδιών με αναπηρία




Η σορός του 19χρονου μεταφέρθηκε στην ιατροδικαστική υπηρεσία του ΑΠΘ για τη διενέργεια νεκροτομής
INTIME NEWS


Σοκάρει ο θάνατος ενός 25χρονου που φιλοξενούνταν στο Κέντρο Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρία Θεσσαλονίκης, «Ο Άγιος Δημήτριος».

Σύμφωνα με το thestival.gr, ο 25χρονος έπεσε θύμα ξυλοδαρμού το βράδυ της Κυριακής και εν συνεχεία μεταφέρθηκε σε άσχημη κατάσταση στο νοσοκομείο Παπανικολάου. Κατά τη διαδικασία του εξιτηρίου χθες το μεσημέρι ο άτυχος 19χρονος εμφάνισε επιπλοκές και κατέληξε.

Η πρόεδρος του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Κεντρικής Μακεδονίας, Βασιλική Νάκου, διέταξε τη Δευτέρα τη διενέργεια ένορκης διοικητικής εξέτασης για να διερευνηθεί τι ακριβώς συνέβη.


Σύμφωνα με πληροφορίες, το βράδυ της Κυριακής σημειώθηκε συμπλοκή μεταξύ δύο περιθαλπομένων του ιδρύματος. Ο ένας από τους δύο ήταν σε κατάσταση αμόκ. Όπως κατήγγειλε ο υπάλληλος του «Αγίου Δημητρίου» που πρόσεχε τους συγκεκριμένους περιθαλπόμενους, όταν ξέσπασε η συμπλοκή δεν έπραξε το παραμικρό για να την σταματήσει.

Η σορός του 25χρονου μεταφέρθηκε στην ιατροδικαστική υπηρεσία του ΑΠΘ για τη διενέργεια νεκροτομής.

 

Newsbomb.gr.

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget