Διάρρηξη Στο Δημαρχείο Θερμαϊκού – «Ήταν… Τεχνίτες» Λέει Ο Γ. Τσαμασλής Στη ThessNews

Άγνωστοι με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους προχώρησαν σήμερα το πρωί στη διάρρηξη του δημαρχείου Θερμαϊκού και στην κλοπή χρηματικού ποσού από χρηματοκιβώτιο.




Γράφει ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΕΛΙΔΗΣ


Άγνωστοι με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους προχώρησαν σήμερα το πρωί στη διάρρηξη του δημαρχείου Θερμαϊκού και στην κλοπή χρηματικού ποσού από χρηματοκιβώτιο.


Η ThessNews επικοινώνησε με το δήμαρχο Θερμαϊκού, Γιώργο Τσαμασλή, ο οποίος περιέγραψε επακριβώς τον τρόπο με τον οποίο ενήργησαν οι δράστες.

«Κατάφεραν να μπουν μέσα και να μείνουν για αρκετή ώρα, μέχρι να τους ανακαλύψει η καθαρίστρια, οπότε και τράπηκαν σε φυγή. Διέρρηξαν ένα χρηματοκιβώτιο και πήραν ένα ποσό γύρω στα 500 ευρώ και κάποια έγγραφα. Προσπάθησαν να διαρήξουν και το δεύτερο – έσπασαν το μύλο – αλλά δεν πρόλαβαν. Ευτυχώς, στο δήμο δεν κάνουμε συναλλαγές με ρευστό», τόνισε αρχικά ο κ. Τσαμασλής.

Και πρόσθεσε: «Ήταν… τεχνίτες. Κατάφεραν να απενεργοποιήσουν το συναγερμό και να προχωρήσουν στις προαναφερθείσες πράξεις. Κρατήσαμε τα στοιχεία των πινακίδων του αυτοκινήτου, αλλά μάλλον είναι κλεμμένο. Από την ασφάλεια μας τόνισαν ότι γνωρίζουν τη δράση τους και είναι κοντά στον εντοπισμό τους».



Τέλος, ο δήμαρχος Θερμαϊκού μας υπογράμμισε ότι οι πολίτες πρέπει να είναι προσεκτικοί, γιατί τέτοιου είδους δράστες στοχεύουν κυρίως σε σπίτια.


THESSNEWS

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget