
Γράφει ΒΑΣΙΑ ΓΚΑΝΑΡΑ
Ελεύθερος με την σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα αφέθηκε ο 17χρονος, ο οποίος κατηγορούνταν για βιασμό μιας 18χρονης σε Χριστουγεννιάτικο πάρτι στο Δήμο Θέρμης.
Ο 17χρονος στην απολογία του αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες, τονίζοντας πως δεν προέβη σε καμία αξιόποινη πράξη και πως όλα έγιναν με την συναίνεση της καταγγέλλουσας.
Σημειώνεται ότι από την ιατροδικαστική εξέταση δεν προκύπτει κάποιο αξιόλογο εύρημα που να συνηγορεί στους ισχυρισμούς της 18χρονης.
Ωστόσο από τις δικαστικές αρχές αποφασίστηκε η απαγόρευση της επικοινωνίας του 17χρονου με την 18χρονη.
“Η ομόφωνη απόφαση και των δυο ήταν να αφεθεί ελεύθερος με μοναδικό περιοριστικό όρο την μη επικοινωνία με την καταγγέλλουσα.
Ο πελάτης μου είναι σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Για τον ίδιο ήταν ένα πρωτόγνωρο και σοκαριστικό γεγονός. Από την πρώτη στιγμή ότι δεν έχει διαπράξει οποιαδήποτε αδίκημα. Ούτως η άλλως εδώ η κατηγορία δεν είναι η βασική μορφή του βιασμού. Είναι η προνομιούχα μορφή της παραγράφου 4 δηλαδή δεν υπήρχε συναίνεση της παθούσας. Όλα έγιναν με τη συναίνεση της καταγγέλλουσας.
Η ιατροδικαστική δεν δείχνει κάποιο εύρημα κακώσεων ή κάποιο άλλο στοιχείο που μπορεί να συνηγορεί υπέρ της πράξης για την οποία κατηγορείται ο πελάτης μου. Τα παιδιά κατοικούν στην ίδια περιοχή. Στο πάρτι παρόντες ήταν και οι γονείς του κατηγορουμένου επομένως δεν θα μπορούσε να γίνει μια πράξη τέτοιας βαρύτητας χωρίς να το αντιληφθεί κάποιος. Δηλώνουμε ακράδαντα από την πρώτη στιγμή την αθωότητα του 17χρονου”, ανέφερε σε δηλώσεις του ο δικηγόρος του 17χρονου Θεόδωρος Σιμόπουλος.
thessnews.gr
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.