Το θεϊκό γαλακτομπούρεκο που θα λατρέψεις! Το παραδοσιακό γαλακτομπούρεκο έρχεται και συναντάει το υπέροχο φύλλο για κανταϊφι!
ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΟ ΜΕ ΚΑΝΤΑΙΦΙ:
Γαλακτομπούρεκο με κανταΐφι –
Συστατικά:
700 γρ ζάχαρη κρυσταλλική
400 γρ νερό
2 κ.τ.σ γλυκόζη
φλούδα από 1 λεμόνι
1 κ.τ.σ χυμό λεμόνι
400 γρ νερό
2 κ.τ.σ γλυκόζη
φλούδα από 1 λεμόνι
1 κ.τ.σ χυμό λεμόνι
Γαλακτομπούρεκο με κανταΐφι –
Υλικά για την κρέμα
300 γρ ζάχαρη κρυσταλλική
176 γρ σιμιγδάλι ψιλό
700 ml γάλα πλήρες
300 ml κρέμα γάλακτος 35%
4 αυγά θερμοκρασία δωματίου
150 γρ βούτυρο αγελαδινό
2 βανίλιες σκόνη
Ξύσμα από 1 λεμόνι
176 γρ σιμιγδάλι ψιλό
700 ml γάλα πλήρες
300 ml κρέμα γάλακτος 35%
4 αυγά θερμοκρασία δωματίου
150 γρ βούτυρο αγελαδινό
2 βανίλιες σκόνη
Ξύσμα από 1 λεμόνι
Γαλακτομπούρεκο με κανταΐφι – Για το στήσιμο
350 γρ βούτυρο γάλακτος λιωμένο
1 πακέτο φύλλο κανταϊφι
Γαλακτομπούρεκο με φύλλο κανταΐφι – Η συνταγή:
Γαλακτομπούρεκο με κανταϊφι – Για το σιρόπι:Βάζουμε όλα τα υλικά για το σιρόπι σε μια κατσαρόλα.
Αφήνουμε να πάρει βράση σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και όταν πάρει βράση μετράμε 4 λεπτά.
Στη συνέχεια το βγάζουμε από τη φωτιά, το σιρόπι μας θα πρέπει να είναι χλιαρο όταν θα το χρησιμοποιήσουμε.
1 πακέτο φύλλο κανταϊφι
Γαλακτομπούρεκο με φύλλο κανταΐφι – Η συνταγή:
Γαλακτομπούρεκο με κανταϊφι – Για το σιρόπι:Βάζουμε όλα τα υλικά για το σιρόπι σε μια κατσαρόλα.
Αφήνουμε να πάρει βράση σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και όταν πάρει βράση μετράμε 4 λεπτά.
Στη συνέχεια το βγάζουμε από τη φωτιά, το σιρόπι μας θα πρέπει να είναι χλιαρο όταν θα το χρησιμοποιήσουμε.
Γαλακτομπούρεκο με κανταΐφι | Για την κρέμα:Σε μια κατσαρόλα βάζουμε το γάλα, την κρέμα γάλακτος, το σιμιγδάλι, τη ζάχαρη, τις βανίλιες, το ξύσμα λεμονιού και την βάζουμε σε μέτρια φωτιά και ανακατεύουμε καλά.
Η κρέμα θα αρχίζει να πήζει, δεν την αφήνουμε να πήξει πολύ και προσθέτουμε το βούτυρο αφού αρχίσει να κοχλάζει.
Ανακατεύουμε συνεχώς κυκλικά και προς το κέντρο της κατσαρόλας ώστε να ενωθούν τα υλικά και να αρχίζει να πήζει η κρέμα μας.
Θα γίνει παχύρευστη και βελούδινη, αφήνουμε να κρυώσει.
Χωρίζουμε τα αυγά σε κρόκους και ασπράδια, τα ασπράδια τα χτυπάμε σε μαρέγκα.
Σε ένα μπολ βάζουμε τους κρόκους και τους χτυπάμε με ένα σύρμα χειρός.
Ενσωματώνουμε τους κρόκους μέσα στα ασπράδια ανακατεύοντας με μια σπάτουλα σιλικόνης.
Προσοχή! όχι βιαστικές κινήσεις πρέπει η μαρέγκα μας να μείνει αφράτη.
Αφού έχει κρυώσει η κρέμα μας ενσωματώνουμε το μίγμα της μαρέγκας με την κρέμα με απαλές κινήσεις με μια σπάτουλα σιλικόνης βάζοντας σε 3 δόσεις την μαρέγκα στην κρέμα.
γαλακτομπούρεκο με κανταΐφι – Το στήσιμο:Σε ένα ταψάκι μιας χρήσης ή σε ένα ταψί 30 εκ βουτυρώνουμε με το λιωμένη βούτυρο.
Η κρέμα θα αρχίζει να πήζει, δεν την αφήνουμε να πήξει πολύ και προσθέτουμε το βούτυρο αφού αρχίσει να κοχλάζει.
Ανακατεύουμε συνεχώς κυκλικά και προς το κέντρο της κατσαρόλας ώστε να ενωθούν τα υλικά και να αρχίζει να πήζει η κρέμα μας.
Θα γίνει παχύρευστη και βελούδινη, αφήνουμε να κρυώσει.
Χωρίζουμε τα αυγά σε κρόκους και ασπράδια, τα ασπράδια τα χτυπάμε σε μαρέγκα.
Σε ένα μπολ βάζουμε τους κρόκους και τους χτυπάμε με ένα σύρμα χειρός.
Ενσωματώνουμε τους κρόκους μέσα στα ασπράδια ανακατεύοντας με μια σπάτουλα σιλικόνης.
Προσοχή! όχι βιαστικές κινήσεις πρέπει η μαρέγκα μας να μείνει αφράτη.
Αφού έχει κρυώσει η κρέμα μας ενσωματώνουμε το μίγμα της μαρέγκας με την κρέμα με απαλές κινήσεις με μια σπάτουλα σιλικόνης βάζοντας σε 3 δόσεις την μαρέγκα στην κρέμα.
γαλακτομπούρεκο με κανταΐφι – Το στήσιμο:Σε ένα ταψάκι μιας χρήσης ή σε ένα ταψί 30 εκ βουτυρώνουμε με το λιωμένη βούτυρο.
Ξάνουμε το κανταΐφι και το χωρίζουμε στη μέση.
Στρώνουμε τη μισή ποσότητα κανταΐφι στο ταψί, βουτυρώνουμε καλά με ένα πινέλο πιτσιλώντας όχι να ακουμπάει το πινέλο
Από πάνω προσθέτουμε την Κρέμα και το υπόλοιπο κανταΐφι με βούτυρο.
Ψήνουμε στους 160-170 βαθμούς για 45 λεπτά στον αέρα, βγάζουμε το ταψί, τουμπάρουμε το γλυκό σε ένα πιάτο προσεκτικά και ξανά ψήνουμε μέχρι να πάρει ωραίο χρώμα και από πάνω.
Όταν ψηθεί, μετά από 30-40 λεπτά περίπου βγάζουμε από τον φούρνο, αφήνουμε λίγα λεπτά και σιροπιάζουμε σε 2 δόσεις σταδιακά.

Στρώνουμε τη μισή ποσότητα κανταΐφι στο ταψί, βουτυρώνουμε καλά με ένα πινέλο πιτσιλώντας όχι να ακουμπάει το πινέλο
Από πάνω προσθέτουμε την Κρέμα και το υπόλοιπο κανταΐφι με βούτυρο.
Ψήνουμε στους 160-170 βαθμούς για 45 λεπτά στον αέρα, βγάζουμε το ταψί, τουμπάρουμε το γλυκό σε ένα πιάτο προσεκτικά και ξανά ψήνουμε μέχρι να πάρει ωραίο χρώμα και από πάνω.
Όταν ψηθεί, μετά από 30-40 λεπτά περίπου βγάζουμε από τον φούρνο, αφήνουμε λίγα λεπτά και σιροπιάζουμε σε 2 δόσεις σταδιακά.

petrossyrigos.gr
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.