Δεκάδες πρόστιμα για τους καπνιστές

Μετά από στοχευμένους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν από την ΕΛ.ΑΣ, βεβαιώθηκαν 16 παραβάσεις.




Γράφει Θωμάς Καραδήμος


Πρόστιμό για την κακιά συνήθεια του τσιγάρου αναμένεται να πληρώσουν καταστηματάρχες εστίασης και καπνιστές, που πιάστηκαν να απολαμβάνουν το τσιγάρο τους σε εσωτερικούς χώρους.

Μετά από στοχευμένους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν από την ΕΛ.ΑΣ για την εφαρμογή της αντικαπνιστικής νομοθεσίας, βεβαιώθηκαν 16 παραβάσεις.

Συγκεκριμένα σε ανακοίνωση της αστυνομίας αναφέρεται:

Η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, αποδίδοντας ιδιαίτερη σημασία στη διασφάλιση της εφαρμογής της αντικαπνιστικής νομοθεσίας, στο πλαίσιο των καθηκόντων της ως συναρμόδια ελεγκτική Αρχή, πραγματοποιεί καθημερινά συστηματικούς και στοχευμένους ελέγχους σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Στο πλαίσιο αυτό, αστυνομικοί της Διεύθυνσης Αστυνομίας Θεσσαλονίκης, κατά την τελευταία εβδομάδα, πραγματοποίησαν ελέγχους που αφορούν στην αντικαπνιστική νομοθεσία και βεβαίωσαν συνολικά (16) σχετικές παραβάσεις σε καπνίζοντες θαμώνες και υπεύθυνους διαχείρισης των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Οι έλεγχοι για τη διασφάλιση της εφαρμογής της αντικαπνιστικής νομοθεσίας θα συνεχισθούν με αμείωτη ένταση.


thessnews.gr

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget