Πρύτανης για λέσχη ΑΠΘ: «Κανένας φοιτητής χωρίς σίτιση»





Έληξε εχθές η κατάληψη στη Πανεπιστημιακή Λέσχη του ΑΠΘ η οποία ξεκίνησε πριν δύο εβδομάδες.



Οι φοιτητές απέκλεισαν την είσοδο διαμαρτυρόμενοι για τη μη επαναπρόσληψη εργαζομένων μετά τις διακοπές του Πάσχα και την επίδειξη κάρτας σίτισης.


Στο Μεσημεριανό Μαγκαζίνο το Ράδιο Θεσσαλονίκη μίλησε ο πρύτανης του ΑΠΘ, Δημήτρης Κωβαίος οποίος τόνισε ότι κανένας φοιτητής δεν θα μείνει χωρίς φαγητό.



Ενημερώνει τους φοιτητές να κάνουν άμεσα αίτηση για κάρτα σίτισης, γιατί όπως επισημαίνει «στο σύνολο 80 χιλιάδων φοιτητών, κάρτα σίτισης έχουν μόνο οι 4 χιλιάδες. Από τον αριθμό καρτών σίτισης εξαρτάται η προμήθεια και η προετοιμασία των γευμάτων από τη Λέσχη».



Ξεκαθαρίζει ότι το εισοδηματικό όριο για μια 4μελή οικογένεια είναι 52 χιλιάδες ευρώ, ποσό που δεν αποκλείει σχεδόν κανένα φοιτητή.



«Θα πρέπει άμεσα να κάνουν οι φοιτητές αίτηση ώστε να έχω άμεσα την εικόνα (των αιτούντων). Δεν έχουμε άλλο τρόπο αυτή τη στιγμή. Κανένας φοιτητής δεν θα μείνει χωρίς φαγητό».



Σχετικά με το ερώτημα γιατί δεν γίνεται αυτοδιαχείριση της Λέσχης από το πανεπιστήμιο και υπάρχει ανάδοχος, ο πρύτανης απαντά ότι όσο η λέσχη ήταν στα χέρια του πανεπιστήμιου υπήρχε έλλειμμα και δεν λειτουργούσε όλες τις μέρες.



thessnews.gr

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget