Θεσσαλονίκη: Γιατρός αυτοπυρπολήθηκε έξω από το σπίτι του





Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία της Θεσσαλονίκης, καθώς το πρωί της Δευτέρας, 60χρονος γιατρός αυτοπυρπολήθηκε.


Όπως αναφέρει το thestival.gr, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε στις 08:00 σήμερα το πρωί και κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, στον εξωτερικό χώρο του σπιτιού του 60χρονου, στην περιοχή των Πεύκων.

Άμεσα στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μετέφερε τον εγκαυματία στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης, όπου κρίθηκε αναγκαία η διακομιδή του στο νοσοκομείο «Γ. Παπανικολάου».


Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 60χρονος γιατρός νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης, φέρει εγκαύματα α΄ βαθμού στο 80% του σώματός του, με την κατάσταση της υγείας του να κρίνεται κρίσιμη.

Το περιστατικό ερευνά το Αστυνομικό Τμήμα Νεάπολης – Συκεών.


newsbomb.gr

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget