ΟΑΣΘ: «Η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης να εγκαταλείψει τις εκβιαστικές τακτικές»


 
Να εγκαταλείψει τις εκβιαστικές πρακτικές καλεί την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ ο ΟΑΣΘ, σημειώνοντας σε ανακοίνωσή του ότι ο οργανισμός τηρεί στο ακέραιο τις συμβατικές του υποχρεώσεις, αντίθετα με την εταιρεία, που «αδιαφορεί και δεν τηρεί τις δικές της, έχοντας συσσωρευμένες οφειλές από τον Μάιο του 2019 προς τον οργανισμό».


Συγκεκριμένα, με ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΘ, σε απάντηση ανακοίνωσης της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ ότι από 6/11 θα διακόψει το συγκοινωνιακό έργο που εκτελεί για λογαριασμό του οργανισμού στον Λαγκαδά με τέσσερις γραμμές, συνεπεία οφειλών του οργανισμού προς την εταιρεία, αναφέρει: «Για την αποκατάσταση της αλήθειας, ο ΟΑΣΘ τονίζει ότι τηρεί στο ακέραιο τις συμβατικές του υποχρεώσεις, όπως αυτές απορρέουν από την εν λόγω σύμβαση μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου, ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Αντίθετα, η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης αδιαφορεί και δεν τηρεί τις δικές της συμβατικές υποχρεώσεις απέναντι στον ΟΑΣΘ, έχοντας συσσωρευμένες οφειλές από τον Μάιο του 2019».

Σημειώνεται ότι η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ, ανέστειλε τελικά την κινητοποίησή της για την προσεχή Δευτέρα 6/11 και ανακοίνωσε ότι θα εκτελεί κανονικά τις τέσσερις γραμμές για την εξυπηρέτηση και μετακίνηση των κατοίκων σε 28 χωριά στον Λαγκαδά, ύστερα από τη διαβεβαίωση που έλαβε ότι σήμερα θα εξοφληθεί τα οφειλούμενα από τον οργανισμό, ύψους 500.000 ευρώ.



Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget