Θεσσαλονίκη: Απολύθηκε από το δημόσιο o ογκολόγος που καταγγέλθηκε για χρηματισμό
Απολύθηκε από το Δημόσιο o ογκολόγος του «Θεαγένειου» Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης που καταγγέλθηκε για περιπτώσεις απάτης και χρηματισμού.
Εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας Βορείου Ελλάδος, όπου είχαν απευθυνθεί με μηνύσεις ασθενείς του.
Η δικογραφία βρίσκεται στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με το Αθηναϊκό- Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο γιατρός κατηγορείται ότι έπαιρνε χρήματα από ασθενείς για αντικαρκινικά φάρμακα που χορηγούνται δωρεάν, ενώ, φέρεται να υποσχόταν -με το αζημίωτο- ότι είναι σε θέση να τους τοποθετήσει σε λίστες προγραμμάτων για κλινικές μελέτες, δίνοντάς τους ελπίδες ίασης.

Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.