Ένας 45χρονος καταδικάστηκε από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης με ποινή φυλάκισης 4 μηνών, η οποία όμως αναστέλλεται για τρία χρόνια, καθώς προσποιούμενος εφοριακός ζήτησε 2.000 ευρώ από τον ιδιοκτήτη ενός καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος, υποσχόμενος ότι θα τους απαλλάξει από φορολογικό έλεγχο.
Ο 45χρονος κατηγορήθηκε για αντιποίηση αρχής και εμπορία επιρροής, καθώς παρίστανε επίσημο πρόσωπο του υπουργείου Οικονομικών και ζήτησε χρήματα για να μεσολαβήσει για μια επιτήρηση που δεν υπήρχε πραγματικά. Ωστόσο, αθωώθηκε για απάτη, καθώς το θύμα ανέφερε ότι έχει επανέλθει οικονομικά και ηθικά.
Η υπόθεση προέκυψε όταν ο ίδιος προσήλθε σε συμφωνημένη συνάντηση με τον ιδιοκτήτη του καταστήματος για να παραλάβει τα χρήματα, και συνελήφθη από την αστυνομία, παραλαμβάνοντας ένα μέρος της αμοιβής.
Στην πορεία της δικογραφίας, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος εξήγησε πως λάμβανε μηνύματα ότι θα υποστεί φορολογικό έλεγχο, ενώ ο δράστης παρουσιάστηκε ως υπάλληλος του υπουργείου Οικονομικών και πρότεινε να τον βοηθήσει ένας άλλος διεφθαρμένος υπάλληλος του υπουργείου με μια χρηματική αμοιβή.
Σε σχέση με το θέμα, ο 45χρονος δήλωσε μετανιωμένος και εξέφρασε την επιθυμία του να ζητήσει συγγνώμη. Ανέφερε ότι βρέθηκε σε απόγνωση και δεν μπορούσε να σκεφτεί λογικά, αλλά συνειδητοποίησε το λάθος του από την αρχή και ζήτησε συγγνώμη για τη βλάβη που προκάλεσε στον άλλον.

Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.