
Σήμερα Δευτέρα 20 Μαϊου ξεκίνησαν τα δρομολόγια 17 ηλεκτρικών λεωφορείων στις γραμμές 21 (Ευόσμου) και 29 (Πολίχνης). Τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη ελιναι γεγονός!!!
Νέα εποχή στις συγκοινωνίες και ο ενθουσιασμός που επικράτησε σε οδηγούς αλλά και επιβάτες ήταν μεγάλος!
Τα υπόλοιπα 93 λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν τις επόμενες ημέρες στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Μπείτε στην παρέα μας στο instagram
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.