Δωρεάν παγωτό από το "Cookie Man" στην Αγίας Σοφίας στις 17/5

Γνωστό μαγαζί με μπισκότα στη Θεσσαλονίκη θα προσφέρει δωρεάν παγωτό για δύο ώρες την  Παρασκευή. Συγκεκριμένα, το «Cookie Man» θα μοιράσει δωρεάν παγωτό από τις 19:00 έως τις 21:00 στο κατάστημά του στην οδό Αγίας Σοφίας.

Το γεγονός ανακοινώθηκε μέσω social media και αναμένεται να προσελκύσει πολλούς. Επιπλέον, θα πραγματοποιηθεί κλήρωση, με
έναν τυχερό να κερδίζει 400 ευρώ.

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget