Θεσσαλονίκη: Φοιτητής έπεσε από τον 3ο όροφο της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ




Διακομίστηκε τραυματισμένος στο νοσοκομείο «Παπανικολάου»

Ένας 19χρονος φοιτητής έπεσε το μεσημέρι της Τρίτης από τον 3ο όροφο της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.

Όπως αναφέρει το grtimes.gr, λίγο μετά τις 14:30 ο 19χρονος φοιτητής, ο οποίος παρακολουθούσε μάθημα στο τμήμα Οικονομικών της Νομικής του ΑΠΘ, έπεσε από τον 3ο όροφο στο κενό. Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το δημοσίευμα, ο φοιτητής καθόταν στο περβάζι, καθώς δεν υπήρχε διαθέσιμη θέση.

Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για να παραλάβει τον τραυματία και να τον μεταφέρει στο Νοσοκομείο Παπανικολάου, ενώ μέχρι στιγμής παραμένει άγνωστη η κατάσταση της υγείας του.


 News.gr



Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget