Έρευνα: Ένας στους δέκα Γερμανούς πηγαίνει στη δουλειά αν και έχει κορονοϊό

Η πλειονότητα από 10 τις εκατό των εργαζομένων Γερμανών παραδέχεται ότι πηγαίνει στη δουλειά ακόμη και όταν είναι άρρωστοι





Ένας στους δέκα Γερμανούς που έχουν μολυνθεί από τον κορονοϊό συνεχίζει να πηγαίνει στη δουλειά παρά το γεγονός ότι είναι άρρωστος, έδειξε μια μελέτη της εκστρατείας ασφάλισης υγείας, αναφέρει το DPA.


Σύμφωνα με τα στοιχεία της «Pronova BKK», όπου είχαν πληροφορίες από τη «Funke», το εννέα τοις εκατό των ατόμων που έχουν διαγνωστεί με κορονοϊό με ήπια συμπτώματα πηγαίνουν στη δουλειά τους.

Περίπου το 33 τοις εκατό δηλώνει ότι μένει στο σπίτι του ακόμη και αν έχει ήπια συμπτώματα και το 17 τοις εκατό λέει ότι λαμβάνουν θεραπεία και μένουν στο σπίτι μόνο μέχρι να περάσουν πιο σοβαρά συμπτώματα. Περίπου το 17 τοις εκατό δηλώνει ότι το πρόβλημα δεν τους επηρεάζει επειδή ούτως ή άλλως εργάζονται από την κατοικία τους.



Συνολικά, η πλειονότητα των εργαζομένων παραδέχεται ότι πηγαίνει στη δουλειά ακόμη και όταν είναι άρρωστοι, με τον πόνο στην πλάτη και τις αλλεργίες να είναι οι πιο συχνές, σύμφωνα με την έρευνα.

Πηγή: https://denesen.mk/istrazuvanje-sekoj-desetti-germanec-odi-na-rabota



 πηγη -  ertnews.gr

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget