Πλήθος κόσμου στο πανηγύρι του Αγίου Δημητρίου

Οι πάγκοι στους οποίους πωλούνται κυρίως τρόφιμα και γλυκά θα βρίσκονται στους δρόμους γύρω από την εκκλησία μέχρι αργά αύριο το απόγευμα.




Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε γύρω από την εκκλησία του Αγίου Δημητρίου λίγη ώρα μετά την λιτανεία των ιερών εικόνων του Αγίου Δημητρίου, της «Παναγίας Γεροντίσσης» και των λειψάνων του πολιούχου που τελέστηκε το πρωί της Τρίτης.


Δεκάδες Θεσσαλονικείς και επισκέπτες της πόλης αφού παρακολούθησαν με όλες τις δέουσες τιμές και με πολλή κατάνυξη τον Όρθρο και την Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, έσπευσαν να κάνουν την βόλτα τους εκμεταλλευόμενοι τον καλό καιρό και να ψωνίσουν διάφορα προϊόντα όπως χαλβά, λουκουμάδες, ελιές και κρητικά τυριά, στην ομώνυμη εμποροπανήγυρη λίγα μέτρα πιο κάτω από τον Ιερό Ναό.











Το πανηγύρι τελείται κάθε χρόνο παραμονή του Αγίου Δημητρίου προσελκύοντας αρκετό κόσμο, ειδικότερα κατά τις βραδινές ώρες.

Φέτος βρίσκεται στην 6η χρόνια διεξαγωγής του και θα διαρκέσει μέχρι και αργά το βράδυ της Τετάρτης 26η Οκτωβρίου.








«Είμαστε εδώ κάθε χρόνο, μόνο μια χρονιά δεν έγινε το πανηγύρι πρόπερσι λόγω του κορονοϊού. Συνήθως έχει αρκετό κόσμο, ειδικά το βράδυ για αυτό και καθόμαστε μέχρι αργά. Είναι καλό να γίνονται τέτοιες εκδηλώσεις, αλλά θα έπρεπε το συγκεκριμένο πανηγύρι να είναι μεγαλύτερο γιατί μιλάμε για τον πολιούχο της Θεσσαλονίκης», ανέφερε στη ThessNews μια γυναίκα που διατηρεί πάγκο με χαλβά και λουκουμάδες στο πανηγύρι.









thessnews.gr

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget