
Οδύνη προκαλεί ο θάνατος του 5,5 μηνών βρέφους στην Άρτα, το οποίο ξέχασε ο πατέρας του για ώρες μέσα στο αυτοκίνητο.
Σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση και στην ψυχιατρική κλινική του νοσοκομείου Άρτας, νοσηλεύεται ο 37χρονος πατέρας που ξέχασε μέσα στο αυτοκίνητο του, το 5,5 μηνών μωρό του.
Σύμφωνα με πληροφορίες και αν ο πατέρας είναι σε θέση, αναμένεται να απολογηθεί αύριο.
Η μητέρα του βρέφους λαμβάνει φαρμακευτική αγωγή, ούσα σε σοκ και αδυνατώντας να συνειδητοποιήσει την τραγωδία.
Σύμφωνα με το mega ο πατέρας είναι δήλωσε τα εξής:
«Ξεκινήσαμε από το σπίτι στις 07:00. Αντί να στρίψω αριστερά στον βρεφονηπιακό σταθμό, έστριψα δεξιά και πήγα στη δουλειά μου. Το παιδί, στο πίσω κάθισμα, πρέπει να κοιμόταν, δεν έκλαιγε και δεν το άκουγα. Το κάθισμα ήταν χαμηλό και δεν το έβλεπα από τον καθρέπτη».
Σύμφωνα με τις μαρτυρίες, η μητέρα ήταν εκείνη που πήγαινε το μωρό στο βρεφονηπιακό.
Διακριτική είναι και η αστυνομική παρουσία καθώς υπάρχουν φόβοι για επεισόδια από την οικογένεια της 27χρονης προς τον 37χρονο, τον οποίο θεωρού τον μόνο υπαίτιο.
Η μητέρα βρίσκεται και αυτή σε ειδικό θάλαμο του νοσοκομείου και στο πλευρό της στέκεται η οικογένειά της αλλά και ψυχολόγοι.
dikaiologitika.gr
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.