Μητσοτάκης - Debate: «Χρειαζόμαστε 10.000 προσλήψεις στην υγεία»


Φωτογραφία: INTIME


«Χρειαζόμαστε 10.000 προσλήψεις και για να αντιμετωπίσουμε μεγάλες καθυστερήσεις στην υγεία», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην ενότητα του αποψινού debate «Υγεία-Παιδεία-Κοινωνικό Κράτος» και σε ερώτηση για την κριτική της αντιπολίτευσης ότι πριμοδοτεί την ιδιωτική υγεία απάντησε: «Το νέο ΕΣΥ αποτελεί μία από τις τρεις κεντρικές μου προτεραιότητες. Έμεινε όρθιο στην πανδημία, αλλά δοκιμάστηκε.

 Εκπονήσαμε πρόγραμμα συνολικό. Χρειαζόμαστε 10.000 προσλήψεις και για να αντιμετωπίσουμε μεγάλες καθυστερήσεις. Τα ράντζα δεν είναι αποδεκτά για μένα. Έχουμε ένα σχέδιο να αναμορφώσουμε τα τμήματα επειγόντων περιστατικών, να ανακατασκευάσουμερ πλήρως τα κέντρα υγείας και ένα πρόγραμμα προληπτικών εξετάσεων και έμφαση στον προσωπικό γιατρό».

Σε επόμενη ερώτηση για τους Έλληνες που ζουν κοντά ή κάτω από τα όρια της φτώχειας ανέφερε: «Υπήρξε βελτίωση σε σχέση με τον περασμένο χρόνο όπως αναφέρουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ. Η μείωση των κοινωνικών ανισοτήτων είναι πρώτη μου προτεραιότητα, μπορεί να γίνει με μεγαλύτερους μισθούς, μεγαλύτερη ανάπτυξη και μείωση της ανεργίας. Γι' αυτό και οι επενδύσεις είναι τόσο ψηλά στο δικό μας πρόγραμμα».


dikaiologitika.gr

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget