Θεσσαλονίκη: Ψήστης δήλωνε υπάλληλος της ΕΥΠ και έταζε πολυτελή αυτοκίνητα και θέσεις εργασίας





Ψήστης από τη Θεσσαλονίκη καταδικάστηκε, επειδή δήλωνε υπάλληλος της ΕΥΠ και εξαπάτησε με αυτή την ιδιότητα, δέκα ανθρώπους.
Η απάτη αποκαλύφθηκε και ο ψήστης που διέδιδε πως εργάζεται για την ΕΥΠ καταδικάστηκε από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε δύο χρόνια φυλάκιση, με αναστολή, για χρήση πλαστού εγγράφου, κατ’ εξακολούθηση.


Αναλυτικότερα, προσποιούμενος τον υπάλληλο της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, ο συγκεκριμένος άνδρας έταζε δουλειά στην «Υπηρεσία» του σε ανυποψίαστα θύματα προσκομίζοντας πλαστά έγγραφα που δήθεν βεβαίωναν την πρόσληψή τους.

Επικαλούμενος την ίδια ιδιότητα, ο ίδιος, σύμφωνα με καταγγελίες θυμάτων που επικαλείται η ΕΡΤ, υποσχόταν να μεσολαβήσει έναντι χρηματικής αμοιβής για την απόκτηση αυτοκινήτων, σε ελκυστικές τιμές, μέσω των δημοπρασιών που διενεργεί ο ΟΔΔΥ.

Το σκέλος της φερόμενης απάτης με τα αυτοκίνητα, πάντως, δεν έφτασε στο ακροατήριο, επειδή οι σε βάρος του εγκλήσεις υποβλήθηκαν εκπρόθεσμα. Από την παράνομη δράση του, ο δήθεν ψήστης κατάφερε να αποσπάσει 300.000 ευρώ από ανυποψίαστους πολίτες.

CNN.GR

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget